Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Godmorgon i ottan!

Kategori: Allmänt

Ja idag är jag verkligen uppe med tuppen. Patriks alarm ringde 5.25 och efter det kunde jag inte somna om. Skulle ändå upp 5.50 så tyckte det var lika bra att gå upp och få gott om tid på mig. Idag har min basgrupp handledning om vår gruppredovisning nästa vecka. Kan inte påstå att jag har fattat riktigt vad vi ska göra.. Förhoppningsvis gör läraren det enklare idag. Vi får dock bara 20 minuter med henne så vi får köra intensivt. Efteråt kommer vi att sitta och försöka få ihop redovisningen. Jag hoppas verkligen att det lossnar då. Redovisningar är vår specialité så nu får vi inte faila! Två av fem examinationer är redan godkända i denna kursen och jag vill gärna att det fortsätter så! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: