Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Gym

Kategori: Allmänt

Efter att ha kört runt Patrik i hela Oxie innan jag dumpade honom hos en kompis körde jag till gymmet här i Oxie. Jag körde 30 minuters intervallträning på löpbandet, gick 3 min och joggade 2,5, så har ökat 30 sek sen i måndags. Men det var tungt idag, det måste jag erkänna. Efter 20 min ville jag helst lägga av men höll ut. Efter konditionen körde jag armar, axlar och bröst. Har inte kört styrka på gymmet på två veckor. Har haft motionsgympan men den styrkan biter inte på mig :p Så jag lär få träningsvärk imorgon. Det är helt otroligt hur min kropp säger ifrån när den inte får träna styrka. Har ju problem med mina axlar och min rygg, och tränar jag inte på ett tag så värker det direkt. Så jag går till gymmet inte bara för att vara hälsosam utan även för att slippa smärta, såklart är det min sjukgymnast som rekommenderat mig övningar att köra. Den läkare eller sjukgymnast som säger att man ska avstå träning för att må bra är en idiot! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: