Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ikea på en vardag?!

Kategori: Allmänt

Jag och Sofia blev så förfärade av vår extremt dåliga föreläsning i förmiddags så vi ansåg att vi behövde åka till Ikea. Och så blev det. Vi sprang runt där i två och en halv timme. Jag köpte dörrar till vår Billy bokhylla, ett par med halva glas och halva vanlig dörr. Lättare att förstå på bild kanske :p Sen blev det lite småsaker som piffar upp hemmet :) Fick ringa Patrik i panik då jag kom på att dörrarna är på tok för stora för Röda Faran haha. Bra att tänka till INNAN ibland. Har fixat och donat sedan jag kom hem. Nu är det bara dörrarna kvar som jag tänkte ge mig på strax. Mamma kommer hit om ett tar och ska hjälpa till med mina gardiner, äntligen! Så får väl använda henne som hjälp till dörrarna också ;) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: