Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Jävla kanelbullens dag

Kategori: Allmänt

Asså det var ju fan också. Här kämpar jag för att hålla mig bort från godis och skräpmat. Tror ni inte Patrik kommer hem med två askar med godis igår? De var framme igår och åkte fram idag också. Det gör ju alltid lättare! Not. Likaså har någon idiot hittat på kanelbullens dag så idag blev jag tvungen att lukta på nybakad kanelbullar vart jag än gick, se bilder på bullarna överallt och höra alla prata om dessa förbannade bullar. Åååååh! Nä det är inte lätt att vara diciplinerad minsann och dar! Men jag har lyckats hålla mig ifrån allting i en vecka. Imorgon tänkte jag ha min unna-mig-dag med chirre och dirre men funderar på att byta ut chirren mot morötter och gurka. Men well see! ;) 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: