Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lättnad

Kategori: Allmänt

Otroligt lättnad när tentan var gjord. Unnande mig lite shopping! Blev ett par jeans, strumpbyxor, sminkborstar, smink och ansiktsmasker. Gött! Tänkte lägga på en mask och färga ögonbrynen ikväll. 
 
När jag vandrade runt på stan fick jag ett mail från Vikariebanken. Jag skickade iväg ett mail till dem i fredags med kritik mot deras nya system. Trodde att de skulle beklaga att jag känner så men att det är som det är. Ni vet, standarsvar när man klagar. MEN hör och häpna, de var öppna för mina förslag och jag skulle få möjlighet att skrivas upp på de ställen som jag vill arbeta mest på. Hur awesome är inte det?! Att klaga hjälper alltså ibland!
 
These eyebrows needs some color! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: