Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ledig dag

Kategori: Allmänt

Idag är jag helt och hållet ledig från skolan. Det var väldigt skönt att ligga och dra mig imorse, kunna pyssla med lite allt möjligt på morgonkvisten och dessutom få göra det med min sambo, en vardag! Det är guld värt. Patrik jobbar alltid annars så när vi för en gångs skull har en vardag tillsammans njuter jag extra mycket. Något jag fick gjort imorse var att montera en av de två dörrarna till bokhyllan. Höll på att ge upp ett tag för jag fick inte in en skruv. Men fortsatte efter en paus och nu är den ena klar. Dock jag ska vi iväg strax så den andra dörren får jag ta i eftermiddag :) 
 
Patrik var och tränade när jag fixade dörren och man var tvungen att vara två för att kunna skruva upp den, därför står den på golvet :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: