Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Måndag vecka 41

Kategori: Allmänt

God morgon! 
Idag har jag skola mellan 13.15-17 så jag tillät mig själv att sova ut imorse, vilket innebar att jag vaknade tjugo i åtta. Men huvudsaken är att kroppen får vakna av sig själv. Nu har jag ätit frukost och tagit på mig träningskläder, ska bara låta frukosten smälta innan jag åker iväg till gymmet. Lika bra att inleda den nya veckan med ett gympass! :) Idag är det kondition och armar samt axlar. Tänkte kolla runt lite på nätet för att hitta nya övningar att köra, börja känna att de jag gör inte ger lika mycket längre. Varitation förnöjer heter det dessutom! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: