Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Resultat!

Kategori: Allmänt

Det är egentligen fantastiskt hur snabbt kroppen kan förändras. Som jag skrivit tidigare har jag gjort några små förändringar i min livstil. Jag har ändrat kosten på så sätt att jag äter normala portioner, ingen skräpmat, så lite halvfabrikat som möjligt, minimalt med godis, chips och dylikt och massor av vatten. Jag har även kommit igång med träningen, försöker träna två-tre gånger per vecka. 
Jeansen som jag har på bilden nedan har länge varit väldigt tajta. Jag satte en hårsnodd i knapphålet för att de inte skulle bli lika tajta. När jag idag tog på mig dem var de för stora när jag använde hårsnodde så den fick säga byebye och nu kan jag knäppa dem som vanligt och de sitter perfekt! Awesome! 
 
Med tofs
Utan tofs
 
Små små smååå förändringar men de gör mig så glad! :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: