Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Well hello friday!

Kategori: Allmänt

God morgon på er folket! 
Idag ringde (rang som våra kända bloggorskor hade skrivit) 6.00. Blev alldeles chockad och trodde att Patrik skulle upp men det var visst jag.. Bara att kravla sig upp. Det var väldigt kul att se sig själv i spegeln när jag gick upp. Jag såg ju helt förstörd ut! haha Vilken skillnad det blir om man får sova ut. Det ska jag få göra imorgon igen. Skönt! Idag står det skola på schemat 8.15-12. Sen får vi se vad dagarna bjuder på, handla måste jag göra iaf. Till daglägret med gymnasterna imorgon och kalaset för Patrik på söndag. Kanske träna? Fixa fristående? Plugga? Ja jag lär nog hitta på något. 
 
Har en ny t-shirt på mig från Gina :) Och ja mina läppar ser ALLTID ut så på bilden underst, jag är född så lixsom (ännu en sak våra kända bloggorskor försöker övertala alla, och till med sig själva, om). Eh det kallas att PLUTA! och nej det är inte medfött. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: