Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

A little bit windy!

Kategori: Allmänt

Ja det är en ganska så stor underdrift. Jäklar vad det blåser. Kan ställa mig ute på gatan och låta vinden förra mig till träningen - Ekonomiskt och miljömedvetet! Som jag skrev igår satt jag och knåpade ihop ett nytt träningspass till motionsgympa, och ja det blev faktiskt klart. Skönt att redan nu ha ett på lager som jag kan ta fram vid behov. Annars så avlöste filmerna varandra under gårkvällen. Somnade inte förrän vid halv två så det blev ett par. 
 
Nu på morgonkvisten har jag hunnit få i mig frukost och plugga en timme. Det gäller att använda sin tid effektivt! Min plan är att läsa halva boken idag och resten imorgon, för att sedan sammanställa min utvecklingslinje på datorn. Jag gillar när det är snyggt och organiserat.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: