Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Dagen i bilder

Kategori: Allmänt

Blir allt oftare såhär, men som jag skrivit tidigare så finns det inte många lediga stunder under dagen. 
 
 
Idag så har jag då varit hemma hos morfar på förmiddagen. Vi kollade på Sveriges historia tillsammans. Jag har tenta i historia på måndag och efter att ha läst och läst och läst och läst kände jag för att använda andra sinnen så kompletterade läsningen med film. Var väldigt givande måste jag säga! Vid lunch körde jag till Mobilia och tog mig en sväng. Fastnade såklart vid en försäljare för mobiler.... En ny telefon och billigare abonemang fick jag med mig hem. Inte helt fel! Nu håller jag bara tummarna för att jag inte blev lurad haha. Patrik kom också förbi så lunchade vi tillsammans :) Och då det är torsdag avslutas dagen med motionsgympa på Österportskolan. Körde mitt nya pass idag, uppskattat blev det! :) Kul! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: