Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Det blir aldrig som man planerat

Kategori: Allmänt


Igår hade jag planerat att plugga under förmiddagen och eftermiddagen. Tror ni det hände? Nä precis. Jag fastnade framför datorn, fixade och donade med olika saker, köpte bland annat födelsedagspresent till Patrik. Och sen skulle jag väcka Patrik, då fastnade vi framför en film och jag däckade. Vaknade inte förrän halv tre igen.. Hoppsan. Satte mig iaf och pluggade då, hann dock bara ett halvt kapitel. Så får fortsätta nu på morgonkvisten.
 
Jag såg denna sida i mitt block igår. Det är en tenta-sida.. mitt i mitt block från Tiger. Haha ja jag tyckte det var lite väl underligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: