Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Dilemma

Kategori: Allmänt

Ja jag sitter här och funderar och funderar.. Patrik fyller år på onsdag och mission impossible är att hitta en bra present. Först var jag inne på en weekend till Stockholm men det var i princip omöjligt att hitta en helg då vi båda var lediga. Han har följer både MFF och MIF samt spelar hans eget lag och sen jobbar han vissa helger. Och jag, ja jag har ju träningar, tävlingar och dömer tävlingar. Så jag gav upp den idén.
 
 
Så då kom jag på en ny idé, två biljetter till MMA-matcherna som ska komma till Malmö nästa helg. Var inne och bokade biljetter men då visade det sig att Patriks lag spelar en avgörande match på lördagen, det gäller om de ska upp i division fyra eller ej och går de upp blir det party party som han inte ville missa. Så då sket det sig också! 
 
Ja och nu har jag inte den blekast om vad jag ska köpa. Förslag någon?!?! Gärna upplevelse eller liknande för Patrik "önskar sig ingenting", my ass. Precis som om det någon gång finns stunder då man känner att man har ALLT. Man kan alltid ha lite mer kläder, lite mer smink, hudvårsprodukter, smycken, skor, husgeråd, böcker jadajada..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: