Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Effektiv dag

Kategori: Allmänt

Well hello to you!
Då jag har jobbat två dagar fick lördagen bli min pluggdag. Vi har gruppredovisning på måndag morgon och jag var tvungen att skriva klart min del, sammanställa en enkätundersökning och redigera vår powerpoint. Så det satt jag och gjorde hela morgonen och förmiddagen. Otroligt skönt att få det klart! Nu ska det bara präntas in i huvudet men det blir nog inga problem. Ämnet har vi diskuterat så otroligt mycket och jag har intresse för det, då är det alltid lättare. Ikväll ska vi äta fondue, blir en bra belöning :)
 
Såhär fint friserad blev jag på jobb igår. Hade två frisörer som såg till att jag blev snygg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: