Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Måndag morgon

Kategori: Allmänt

Hallihallå!
Måndag morgon it is och det känns bra. Veckan är planerad till fullo, framförallt skola och plugg men även gymnastik, motionsgympa, jobb och fest. Kan inte bli annat än bra ju! :)
 
Jag har infört sex nya riktlinjer i vardagen;
  • Dricka minst två liter vatten varje dag
  • Inte äta skräpmat och försöka dra ner på halvfabrikat
  • Äta mindre portioner men ca fem gånger om dagen.
  • Motionera regelbundet
  • Sova minst 8 timmar

De två sista tycker jag att jag uppfyller hyfsat bra. Träna gör jag iaf minst en gång i veckan men brukar gå till gymmet ett par gånger också. Sömn får jag tillräckligt, sover nästan alltid 8-9 timmar. Små förändringar kan leda större helt enkelt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: