Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Propra Sara

Kategori: Allmänt

Har fått dinge för det här med kjol. Kjol igår och kjol idag. Blir nog att kjolshoppa lite så jag har fler att välja på. Dagens kjol är lite stor tyvärr men det ignorerar jag. Och just det, jag har gett mig själv ett uppdrag. Jag har en tendens att påverkas väldigt lätt av saker som händer runtomkring mig och låter det gå ut över mitt humör och dylikt. Men nu ska jag bättra mig på den fronten. Jag måste bli bättre på att skaka av mig saker. Inte påverkas att så otroligt mycket, det går så mycket energi att irritera sig på saker. Nej det ska det bli ändring på! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: