Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Skola bytas ut mot jobb

Kategori: Allmänt

Yes som rubriken säger är det dags för jobb idag. Ska vara på Västra Klagstorps förskola. Jobbar faktiskt ingen annanstans för tillfället. Använder inte vikariebanken utan har gett VK mitt schema så ringer de när de behöver mig :) Så slipper jag åka land och rike runt till olika förskolor, förskolor som jag ändå inte trivs värst mycket på. Jag funderar på att helt och hållet lämna vikariebanken faktiskt. Både lön och arbetstimmar spelar in. Jag funderar på att gå tillbaka till butik, bra betalt och det finns möjlighet att jobbar kvällar och helger. Först ska jag dock söka ett par jobb :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: