Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Sovmorgon är för ungdomar!

Kategori: Allmänt

Försöker jag intala mig själv och se det positiva med att vakna 7.15 en lördag morgon när inget särskilt står på agendan. Jag låg iaf och drog mig en timme innan jag tog mig ur sängen. Kilade iväg till ICA och hämtade ut mina skolböcker och handlade lite. När jag kom hem satte jag igång och diska, baka muffins, vika tvätt, slänga in en tvätt till och nu tänkte jag sätta igång och plugga. Har tre kapitel som jag ska läsa tills på måndag. Om jag ska vara helt ärlig har jag längtat efter böcker. Vill läsa inför varje föreläsning så att jag är med på noterna. Då hänger man med betydligt bättre på lektionen också :)
 


Invigde min Muffins Maker som jag fick av min moster i julas. Reminder: Använd inte bakformar nästa gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: