Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tentadags imorgon

Kategori: Allmänt

Jag avslutade precis min tidslinje. Nu har jag gjort vad jag har kunnat. Har inte varit såhär strukturerad på länge! Har läst allt som ska läsas och tycker att jag har bra koll på vår historia. Med hjälp av min tidslinje ska jag nog kunna fixa tentan. Dock skulle jag velat ha se hela Sveriges Historia men jag lyckades inte få ner alla avsnitt.. Aja håll tummarna för mig imorgon! 
 
Förutom att plugga idag har jag haft friståendeträning med trupp 1. Det börjar arta sig nu! Friståendet i sig sitter sedan länge men jag har gjort om formationerna en hel del så det har ställt till det och tagit tid att få till. Jag slängde även in en extra träning en lördag. Under träningen kommer Patrik ner med en bukett rosor. Fin sambo jag har skaffat mig! :) 
 
Väl hemma fastnade jag med att klippa friståendemusik. Skulle ju egentligen plugga men ville fortsätta och få det klart vilket jag också fick! Skönt! Ännu en punkt på min never ending to-do-list. När det var klart kunde jag äntligen fokusera på pluggandet. Typ. Då fick jag spel på att vi inte har någon ordentlig lampa vid soffan. Så jag släpade fram lampan jag köpte för några månader sedan och pillade upp den i taket, tog bara sisådär en halvtimme haha. Men nu är den där och jag kan köra soffplugg även på kvällarna! 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: