Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Vilken härlig dag

Kategori: Allmänt

Regn och rusk har präglat dagen men för min del har den varit underbar ändå. Jag älskar verkligen att arbeta på Västra Klagstorps förskola. Barnen är så otroligt fina, personalen är super trevlig och omgivningarna ska man icke klaga på. Möjligtvis finns en nackdel, att det spökar. Lilla flickan Eva Dahl, en femårig flicka som ligger begravd på kyrkogården bredvid. Eller det är vad vi tror att det är. Men usch läskigt är det! Tiden gick väldigt snabbt idag och jag vill inget annat än att komma tillbaka på måndag men icke sa nicke. Skolan kallar. Gud vad kluven jag känner mig när jag är där. Skulle så gärna vilja arbeta där på heltid, och vet att de söker personal men samtidigt vill jag inte pausa skolan. Den vill jag bara bli klar med. Ja livets alla beslut! haha Får vara glad för den tid jag får vara där i alla fall :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: