Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Back on track

Kategori: Allmänt

Fredag I'm in love! Fredagar är min lediga dagar från jobb (är tanken i alla fall) och är jag ledig från skolan är jag alltså ledig på riktigt! Och lediga dagar ska spenderas med plugg. Men inte idag. Mina planer för dagen är;
  • Gymma
  • Hälsa på morfar
  • Möte med Fritidsförvaltningen
  • Träffa Alex
  • Middag och bio med min älskling

Ser lovande ut! Jag har funderingar på att gå ut och jogga också någon gång under dagen. Ska se om jag hinner det innan middagen. Men känner jag mig och Alex rätt så lär vi dryga ut tiden rätt så bra ;)

 

Bild från sist jag var ute och sprang i duggregn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: