Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Helgen i bilder

Kategori: Allmänt

1. Blev kallad till min första cellprovstagning, på Rosengård? Förstår inte varför jag inte blev kallad till min vanliga vårdcentral. Ska i vilket fall som helst ändra så att jag går till min ordinarie.
2. Fredag eftermiddag spenderade jag i stan med Alex. Två effektiva timmar med fika och shopping. Två klänningar, en väska, träningslinne och en sportbh.
3. Middagen på fredagskvällen blev denna smarriga rätt, kyckling i sås gjord på färskost, parmesan och färska örter. Till det blev det sallad, ris och broccoli.
4. Föreningen hade årsmöte i lördags då vi bland annat delade ut stipendium till en av våra fantastiska ledare.
5. På kvällen firade vi en tjejkompis. Min tanke var att åka hem när de andra gick ut. Gick sådär..
6. Och idag var det träning kl 11 som vanligt. Jag trodde jag skulle vara halvdöd men vaknade halv nio pigg och glad. Satte mig gladeligen på bussen till hallen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: