Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Morgontur

Kategori: Allmänt

 
Jag slutar inte förvåna mig själv! Idag gick jag upp 6.10 för att 6.20 ge mig ut på en löptur i minusgrader och snö, INNAN jobb! Klapp på axeln, minst sagt. Alla förändringar man gör ska berömmas. 
 
Igår ställde jag in motionsgympan. Hade ingen ork eller lust att ta mig dit. Ville bara ligga i min soffa och göra absolut ingenting. Idag är jag fylld av energi och har en lång dag framför mig. Jag ska strax bege mig till jobb. Idag har jag ett långt pass, 8-17.30. Hoppas dock att barnen blir hämtade tidigare. Efter jobb är tanken att jag ska iväg till gymmet för att till sist landa hemma hos Alex för middag och förfest :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: