Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Torsdag

Kategori:

Jag tror att min kära kropp håller på att bygga upp en tråkig förkylning. Har känt av lite i halsen och är trött i kroppen, har varit så hela veckan. Och då är frågan om det kommer att bryta ut eller ej? Och bör jag träna? Joggade igår efter jobbet, innan träningen och det kändes sådär. Lite känningar i halsen men det kan också berott på att det var så kallt. Nu står jag i valet och kvalet om att ställa in kvällens motionsgympa. Hade jag haft ledig helg hade jag kört på men nu ska jag iväg med gymnasterna och då är jag inte intresserad av att vara sjuk där. Jag får helt enkelt fundera lite till... :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: